pierwszy wypad w 2011

Wtorek, 8 lutego 2011 · Komentarze(3)
Kategoria Krótkie wypady
Ja wiem, że są osoby dla których sezon rowerowy trwa cały rok, dla mnie tez, tzn. dla mnie sezon trwa cały rok, z tym ze nie koniecznie cały sezon to sezon rowerowy. Dopoki był snieg to zażywałem przyjemnści w ujeżdżaniu biegówek, ale ponieważ w okolicy nie zostało już nawet wspomnienia po śniegu postanowiłem przewietrzyć rower. W sumie pogoda była całkiem przyjemna, poza wiatrem, który to prawie spowodował ze wylądowałem w rowie. Ale wracając do tematu jazdy, wykonałem moje kółko testowe, oczywiście zgodnie z zasadą że jak sie polepszy to sie popiepszy, poprawki które wprowadziłem do roweru spowodowały że muszę wprowadzić jeszcze kilka poprawek. Ogólnie jak na pierwszy raz było nieźle.

kolega skomentowal , nie moge sie powstrzymac zeby tego nie dodac :0

Apple - fabryczne rowery z jednym kolem, nikt nie wie jak dzialaja, kosztuja w cholere kasy, a jak sie zepsuja, to nikt nie wie jak je naprawic. Maja podswietlane logo i swietny design, ale zeby na nich jechac do przodu, trzeba pedalowac w bok, bo projektant uznal, ze tak jest ERGONOMICZNIEJ.

gemsi 19:34 poniedziałek, 7 marca 2011

Kaczor1, jak mozesz ?

absolutnie błędne porównanie, wg mnie to jest tak

Microsoft - rowery pionowe, wszyscy na nich jeżdżą, wszyscy wiedzą że są fajne na krótkie dystanse, nikt nie wie dlaczego są tak popularne mimo ze tak niewygodne, w zasadzie nie ma możliwości jakiejś większej customizacji, są zawodowcy którym to pasuje i uważają że mozna na tym jeździć szybko , daleko i stabilnie, ale jest to procent użytkowników. W zasięgu każdego portfela ( wiele chinskich klonów)

Linux - garażowe rowery poziome, laik się w tym nie obezna, każda zmiana powoduje że jest konieczny komplet narzędzi i niejednokrotnie sięgac po drastyczne rozwiązania (oczywiście w celu polepszenia osiągów), jak upiłowanie i dospawanie czegokowiek (kompilacja jądra), jednak większość użytkowników nie ma z tym problemów, rower jest na miarę uzytkownika, pasuje jak ulał, nikt obcy na tym sprzęcie się nie ogarnie, pojechac pojedzie, ale ergonomicznie jest to sprzęt tak dopasowany do uzytkownika, że tylko właściciel czuje sie na nim komfortowo, może jechać bez zatrzymywania baaaaardzo baaaardzo długo (uptime). Może być bardzo tani, w zasadzie za psie pieniądze, ale mało kto zdaje sobie z tego sprawę.

Apple - fabryczne rowery poziome, w zasadzie rower bez zarzutu, intuicyjnie sie prowadzi, żal samemu przy tym grzebać, żeby nie porysować lakieru, powód do dumy. Mało kogo na niego stać ( w zasdzie legendy mówią że zaledwie kilka procent populacji może sobie na nie pozwolic )

nawiązując do powyższego obstaję przy linuxie, mimo że na co dzien korzystam z technoogii z Cupertino :)

gemsi 19:18 poniedziałek, 7 marca 2011

Rozumiem, że poszedłeś w kierunku microsoft'u.
Usunąłeś stare błędy i dodałeś nowe ;-)