Rowy

Poniedziałek, 25 lipca 2011 · Komentarze(0)
Dzisiejszy dzien nie nalezal do szczegolnie intensywnych. Wyjechalismy z Dąbek o 10:30, jednak po 6 km zatrzymalismy sie w Darłowie na sniadanie. Sniadanie wszamalismy na trawniku przed supermarketem. Po czym ruszylismy w kierunku Ustki. Do Ustki bylo ledwo 40 km, ale po przybyciu na miejsce kolega zazyczyl sobie dluzszego postoju. Szukajac miejsca dogodnego do spozycia posilku i przesiedzenia 2-3 godzin nasluchalismy sie mnostwo opinii na temat naszych rowerow, jednak jedna z nich przebila wszystkie dotychczasowe, otoz dowiedzielismy sie ze to rowery dla leniwych ;) Tak wiec znalawszy odpowiednie miejsce do leniuchowania uzupelnlismy zapas kalorii po czy ruszylismy do miejscowosci Rowy. W Rowach rowniez wytykano nas palcami ;)
W czasie jazdy po drodze przeprowadzilismy ciekawe doswiadczenie, mianowicie : jadac 1 m od krawedzi jezdni co jakis czas slyszelismy trabienie nadjezdzajacych z tylu samochodow, natomiast jadac rownolegle i zajmujac rowerami caly pas ruchu NIKT nie trabil, najwidoczniej z tylu wygladalismy jak dziwny pojazd czterokolowy.